Dacă există un lucru pe care oamenii cu mintea antreprenorială îl aud tot timpul când discută despre o nouă idee de afaceri, acesta este faptul că majoritatea startup-urilor și companiilor pe care le-au fondat – ajung să eșueze. De fapt, a spune că aproximativ 90% dintre startup-uri eșuează în primii ani de activitate înseamnă să nu spui nimic nou.
Acest rezultat nu derivă dintr-o slăbiciune comună a antreprenorilor și industriilor. În schimb, există o multitudine de motive, care pot face astfel încât un efort sau o acțiune să se epuizeze sau o afacere să fie forțată să se închidă. Ar dura o veșnicie să enumeram toate motivele pentru care un antreprenor sau un startup au eșuat în ultimul an, să nu mai vorbim din punct de vedere istoric. Cu toate acestea, înțelegerea celor mai frecvente motive pentru care antreprenorii eșuează te poate ajuta să planifici în consecință, să elaborezi strategii, să delegi și, în cele din urmă, să eviți aceeași soartă.