Cunoașteți utilizatorii și crează produse grozave cu Mixpanel
Mixpanel este o platformă de analiză care ajută afacerile să-și crească rata de inovație și să creeze produse mai bune prin măsurarea datelor. Produsele grozave sunt create de companiile care își cunosc utilizatorii.
Mixpanel este o companie de servicii de analiză pentru afaceri. Acesta urmărește interacțiunile utilizatorilor în aplicațiile web și cele mobile, și oferă instrumente pentru comunicarea direcționată cu aceștia.
Instrumentul de analiză a produselor Mixpanel îți permite să colectezi date și să înțelegi modul în care utilizatorii interacționează cu produsul tău digital, să prioritizezi funcțiile potrivite și să construiești produse mai bune. Datele colectate sunt folosite pentru a crea rapoarte personalizate și pentru a măsura implicarea și păstrarea utilizatorilor.
Misiunea Mixpanel este de a crește rata de inovare, ajutând companiile să construiască produse mai bune prin intermediul datelor. Astfel, companiile pot analiza, în timp real de pe toate dispozitivele, cum și de ce utilizatorii lor se implică, se convertesc și rămân activi, astfel încât să poată îmbunătăți experiența acestora.
Cu Mixpanel, poți vedea cele mai importante fluxuri de utilizatori, dar și unde sau de ce abandonează utilizatorii. Totodată poți crea canale retroactive pentru a analiza ratele de conversie din mers.
Instrumentele Mixpanel pot citi direct din orice lac de date. Astfel, nu este nevoie să instalezi SDK-uri sau să construiești procese pentru a trimite date.
Pe lângă încărcarea datelor din depozit, poți transmite evenimente direct din aplicațiile și serverele tale, folosind o platformă de date despre clienți (CDP) sau SDK-uri Mixpanel. Mixpanel este o companie lider de software de analiză a produselor, care ajută companiile să răspundă la 81 de milioane de întrebări despre produsele lor în fiecare an. Compania a fost fondată de Suhail Doshi și Tim Trefren în 2009, și are sediul în San Francisco, California. În prezent, peste 26.000 de companii folosesc Mixpanel pentru a înțelege comportamentul utilizatorilor în raport cu produsul lor, dar și pentru a urmări modul în care baza lor de utilizatori se transformă, interacționează și rămâne activă. Alți peste 7 mii de clienți aleg serviciile cu plată Mixpanel, printre aceștia se numără Uber, BuzzFeed, RakutenViber ș.a.
Ce te vor învăța datele tale? Să măsori ceea ce contează cu adevărat Să analizezi tendințele de utilizare Să-ți răspunzi la întrebările tale
Oferta Mixpanel pentru comunitatea XY Partners Mixpanel folosește un model de afaceri freemium, astfel poți folosi instrumentul de analiză gratuit, însă dacă vrei să obții funcții suplimentare sau avansate, poți opta pentru un plan tarifar. Totodată, Mixpanel este încântat să ofere comunității XY Partners credite de 50.000 USD pentru a fi utilizate în Mixpanel Growth Plan, pentru o perioadă de 12 luni, prin intermediul programul Mixpanel pentru start-up-uri. Aceste credite vor permite start-up-urilor să-și construiască un plan personalizat bazat pe utilizatorii actuali și pot fi ajustate în timp pentru a monitoriza creșterea companiei.
Creditele pot fi folosite pentru: a cumpăra un plan pentru a analiza datele despre 100 de mii de utilizatori urmăriți lunar și 100 de mii de evenimente pe lună; a acoperi excedentele pentru analiza datelor de până la 430 de mii de utilizatori urmăriți lunar și 430 de mii de evenimente pe lună; a achiziționa suplimente, cum ar fi Group Analytics și Data Pipelines.