Aplică la XY Accelerator 5
  • Ai o idee de afacere promițătoare?
  • Sau ai lansat deja o afacere care a reușit să adune clienți?
  • Vrei să ai mai multe rezultate dar nu știi ce pași trebuie să întreprinzi?

Noi te putem ajuta! Citește mai departe pentru a afla cum!

Instruire gratuită

Participi la ateliere tematice pentru antreprenori și ai acces nelimitat la 12 cursuri despre antreprenoriat în cadrul Academiei Online.

Valoare adăugată

Abordăm individual afacerea ta, oferim suport operațional și acces gratuit la instrumente digitale necesare.

Comunitate

Mentori, experți în domeniul afacerilor și fondatori ai startup-urilor te vor ghida și te vor ajuta să aplici cele învățate.

Oportunități de investiții

În calitate de finalist vei avea ocazia să cunoști comunitatea investitorilor și să atragi primele investiții pentru afacerea ta.

Partenerii programului

Acest program este realizat de XY Partners în cadrul EU4Moldova: Start City Cahul, proiect finanțat de Uniunea Europeană in parteneriat cu Suedia

Ești eligibil(ă) la program dacă:
  • Te regăsești la oricare dintre aceste etape: ai o idee de afacere, ai conceptualizat un produs minim viabil sau ai creat o afacere care deja vinde.
  • Ești dispus(ă) să dedici timp startup-ului tău pentru a-l dezvolta.
  • Ideea sau afacerea ta este focusată pe tehnologii informaționale sau are o componentă tehnologică
Calendarul programul
9 august - 19 septembrie 2022
9 august - 19 septembrie 2022
Înregistrare la program
Completează formularul de aplicare și oferă informații despre ideea, produsul sau afacerea ta. Indică corect datele de contact pentru a putea lua legătura cu tine.
22 august - 10 septembrie 2022
22 august - 10 septembrie 2022
Curs online despre antreprenoriat
După înregistrarea la program, vei primi un email confirmativ, în care vei primi detalii despre cum poți începe să studiezi cursul video „Bazele antreprenoriatului”.
28 august - 11 septembrie 2022
28 august - 11 septembrie 2022
Video prezentare
După finalizarea cursului, urmează să pregătești un scurt video de prezentare a ideii sau a afacerii tale. Video-ul de prezentare și progresul pe care îl vei înregistra la studierea cursului „Bazele antreprenoriatului” vor servi drept criterii de selecție la program.
5 septembrie 2022
5 septembrie 2022
Selectarea participanților la program
Mentorii interni ai programului vor analiza video-urile și vor întocmi lista finală a participanților la program.
6 septembrie 2022
6 septembrie 2022
Contactarea participanților acceptați în program
Ziua în care vei afla dacă ai fost selectat pentru a merge mai departe în program.
12 septembrie 2022
12 septembrie 2022
Evenimentul de deschidere oficială și atelier despre Notion
Va fi organizat un eveniment online la care vor fi invitați donatorii, mentorii programului și participanții. În cadrul evenimentului vom discuta despre formatul programului și vei primi instrucțiunile inițiale de utilizare a instrumentului digital Notion.
12 septembrie 2022
12 septembrie 2022
Roadmap activități și stabilire KPIs
Fiecare echipă va primi un roadmap personalizat realizat de mentorii interni.
12 septembrie - 15 decembrie 2022
12 septembrie - 15 decembrie 2022
Lucru individual
Urmează trei luni de muncă, perioadă în care startup-urile vor lucra la dezvoltarea ideilor sau afacerilor lor, în baza scopurilor și a reperelor setate în roadmap.
13 septembrie - 15 noiembrie 2022
13 septembrie - 15 noiembrie 2022
Ateliere tematice
Atelierele vor aborda subiecte precum Leadership, Finanțe, Investiții, Marketing Eficient, Asistență Clienți, Negocieri și Vânzări.
1 - 2 octombrie 2022
1 - 2 octombrie 2022
Sprint Review I
Lucrul individual va fi evaluat la fiecare trei săptămâni. În cadrul primului sprint review, mentorii vor evalua rezultatele echipelor și vor stabili următoarele sarcini. Echipele care nu prezintă progres vizibil riscă să fie eliminate.
3 octombrie - 18 noiembrie 2022
3 octombrie - 18 noiembrie 2022
Sesiuni individuale cu mentorii externi
Mentorii interni te vor ajuta să identifici expertiza adițională necesară pentru etapa la care se află afacerea ta. Astfel, va fi facilitat accesul la mentorii externi, selectați la recomandările mentorilor interni și la preferința ta.
22 - 23 octombrie 2022
22 - 23 octombrie 2022
Sprint Review II
Al doilea sprint review va fi organizat la trei săptămâni după primul sprint review, iar în cadrul acestuia, mentorii interni vor evalua progresele din această perioadă a fiecărei echipe.
12 - 13 noiembrie 2022
12 - 13 noiembrie 2022
Sprint Review III
Al treilea sprint review, și cel final, va fi organizat la două săptămâni după cel de-al doilea sprint review. În cadrul acestuia, mentorii interni vor evalua progresele fiecărei echipe înainte de sesiunile de pitch training.
21 noiembrie - 12 decembrie 2022
21 noiembrie - 12 decembrie 2022
Pitch Training
Vei avea la dispoziție zece zile pentru a adapta pitch-ul tău (prezentarea afacerii) până la versiunea finală a acestuia, împreună cu un trainer desemnat.
3 - 4 decembrie 2022
3 - 4 decembrie 2022
Repetiție Demo Day
Cu o săptămână înainte de Demo Day vom organiza o „repetiție generală”. În cadrul evenimentului preliminar, vei prezenta prima versiune a pitch-ului, iar în baza comentariilor echipei de mentori, vei afla cum poți să-l îmbunătățești.
13 decembrie 2022
13 decembrie 2022
Final Demo Day
Vom organiza un eveniment offline, în cadrul căruia vei avea ocazia să prezinți produsul și afacerea ta în fața investitorilor, partenerilor și donatorilor.
Echipa de implementare
Cunoaște-i pe cei care te vor ghida spre dezvoltarea afacerii tale
  • Traian Chivriga
    Partener XY Partners

    Traian a fost implicat în proiecte din diverse domenii: sport, logistică, HoReCa, artă și consultanță. A lucrat în companii și proiecte precum Ignite Chișinău, UnArtOras, IHUB, Tekwill și Vintage. Expertiza sa va fi utilă startup-urilor la etapa de dezvoltare a produsului, vânzări, PR și marketing.

  • Olga Melniciuc
    Partener XY Partners
    Olga este expert în finanțe, trainer și antreprenor. Ea consultă startupurile de producție cu prezență în mediul online. În trecut a lucrat în organizații de stat precum ODIMM și a fost consilier economic al Prim-ministrului R. Moldova. Olga poate ajuta startup-urile să acceseze surse de finanțare.
  • Alex Lebedev
    Partener XY Partners
    Alexandru posedă o vastă experiență în domeniul media. În 2013 a lansat Diez.md care este acum una din cele mai populare portaluri media din R. Moldova. Poate ajuta startup-urile să creeze relații bune cu presa, să dezvolte strategii de comunicare și procese de marketing.
  • Vadim Ciobanu
    Digital Marketing Specialist, XY Partners
    Vadim este Technical Digital Marketing Specialist focusat pe integrări și automatizarea proceselor. Fiind expert în Messenger Marketing și Chatbots, a dezvoltat soluții pentru mai mult de 50 companiii din toată lumea.
  • Maria Bivol
    Business Development Manager, XY Partners
    În prezent, Maria este Business Development Manager la XY Partners. Anterior, în calitate de B2B Sales Manager într-o companie internațională, a învățat să îmbine vânzările, PR-ul și comunicarea, construind o relație strânsă între afaceri.
  • Olesea Buzu
    Marketing Manager, XY Partners
    Olesea este Marketing Manager la XY Partners. În trecut, ea a fost Director Clienți la ASAP - digital team, agenție internațională de performanță digitală. Olesea are experiență în coordonarea proiectelor comerciale, sociale, management de evenimente și comunicare.
Parteneri corporativi
Oferă reduceri generoase pentru startup-urile participante la programele XY Partners
Înregistrează-te gratuit la programul de accelerare a afacerilor XY Accelerator 5
Completează și transmite formularul de aplicare până la 19 septembrie 2022
Link la profilul personal Facebook, Instagram sau LinkedIn
Domeniul, industria din care face parte startupul
(Alege unul sau mai multe)
Startupul / Ideea de afacere are componentă IT?
Etapa startupului
Link către una din paginile startupului
Startupul este înregistrat sub formă juridică?
Sunt de acord ca XY Partners să utilizeze numele, prenumele și adresa mea de email, precum și profilul meu din rețelele sociale pentru a transmite corespondență de tip newsletter, în scopul organizării de campanii promoționale și comunicări comerciale.
Absolvenții programelor noastre