Program de antreprenoriat feminin, ediția IV

Ai început o afacere care rezolvă o nevoie inerentă de pe piață, ai acumulat o bază de clienți în creștere sau ai doar o idee de afacere? Acum este timpul să crești! Citește mai departe pentru a afla cum te putem sprijini în următorii pași.
Instruire gratuită
Vor fi organizate ateliere săptămânale pe diferite subiecte, precum vei primi acces nelimitat la 12 videouri despre antreprenoriat din cadrul Academiei Online.
Valoare adăugată
La baza programului este abordarea individuală a fiecărei afaceri, sesiunile de consiliere psihologică, dar și accesul gratuit la instrumente digitale necesare.
Comunitate
Vei lucra cu mentori experți și cu absolvenți ai programelor noastre, fondatori de startupuri care deja au succes, și vei aplica în practică tot ce ai învățat.
Oportunități de investiții
La finalul celor șase săptămâni de program vei cunoaște și comunitatea de investitori, care ar putea investi pe viitor în afacerea ta.

Partenerii programului

Acest program este implementat de XY Partners în colaborare cu UN Women (Entitatea Naţiunilor Unite pentru Egalitatea de Gen şi Abilitarea Femeilor) cu susținerea financiară a Suediei.
Ești eligibilă dacă:
  1. Te regăsești la oricare din aceste etape: ai o idee de afacere, ai conceptualizat un produs minim viabil sau ai creat o afacere care deja vinde
  2. Ai conexiune la internet și un laptop / tabletă / telefon
  3. Ești pregătită să dedici timp startup-ului tău, pentru ca acesta să se dezvolte și să crească
Calendarul programul de antreprenoriat feminin, ediția IV
până la 24 iunie
până la 24 iunie
Înregistrare la program
Completează formularul de aplicare cu mai multe informații despre ideea, produsul sau afacerea ta și indică datele de contact corecte la care te putem contacta.
25 iunie - 5 iulie
25 iunie - 5 iulie
Curs video despre antreprenoriat
Imediat după înregistrare vei primi un email confirmativ după care poți începe să studiezi cursul din 12 lecții video în limbile română și rusă. La fel va trebui să rezolvi toate testele online asociate cursului.
6 iulie
6 iulie
Pitch video și test final
După finalizarea cursului video trebuie să pregătești un pitch video scurt în care vei prezenta ideea sau afacerea ta. În baza videoului și a unui test final se vor alege participantele la program.
7 iulie
7 iulie
Selectarea participantelor în program
Mentorii interni ai programului vor analiza videourile de pitching și vor întocmi lista participantelor selectate.
8 iulie
8 iulie
Contactarea participantelor acceptate în program
Ziua în care vei afla dacă ai fost acceptată în program.
11 iulie
11 iulie
Evenimentul de deschidere oficială
Va fi organizat un eveniment offline la care vor fi invitați mentorii, donatori și participantele ediției actuale de program. Participanții la eveniment vor avea ocazia să se cunoască, să discute despre formatul programului și precum și despre primele instrucțiuni în legătură cu desfășurarea programului.
12 - 18 iulie
12 - 18 iulie
Auditul startupurilor
Cu fiecare dintre echipele vor fi programate ședințe particulare pentru a înțelege la ce etapă se află și care este punctul acestora de pornire. Astfel, fiecare dintre mentori va putea să realizeze un roadmap personalizat pentru echipe.
19 iulie - 30 august
19 iulie - 30 august
Lucru individual
Urmează o lună de lucru în care startupurile vor munci în baza scopurile și a milestonesurilor expuse în roadmap. Oficiul FinTech Hub este oricând deschis pentru echipele doritoare să muncească alături de noi!
19 iulie - 17 august
19 iulie - 17 august
Ateliere săptămânale
Atelierele vor cuprinde subiecte precum Branding și Dezvoltare Personală, Social Media Marketing, Egalitate de gen, Comunicarea în afaceri și oratorica.
28 - 29 iulie
28 - 29 iulie
Sprint Review I
Lucrul individual va fi evaluat după primele două săptămâni. În cadrul primului sprint review mentorii vor evalua succesul și rezultatele echipelor. Echipele care nu prezintă progres vizibil riscă să fi eliminate.
1 august - 24 august
1 august - 24 august
Sesiuni individuale cu mentorii externi
Mentorii de bază vă vor ajuta să identificați expertiza adițională potrivită pentru etapa actuală de dezvoltare a afacerii. Astfel, va fi facilitat accesul la mentorii externi, selectați după recomandările mentorilor de bază.
11 - 12 august
11 - 12 august
Sprint Review II
Al doilea sprint review va fi organizat la două săptămâni după primul sprint review, unde mentorii interni vor evalua progresele intermediare ale fiecărei echipe.
22 august - 30 august
22 august - 30 august
Pitch Training
Vei avea la dispoziție zece zile pentru a adapta pitchul până la versiunea finală a acestuia, împreună cu un trainer desemnat.
25 - 26 august
25 - 26 august
Sprint Review III
Al treilea sprint review, și cel final, va fi organizat la două săptămâni după cel de-al doilea sprint review, unde mentorii interni vor evalua progresele fiecărei echipe înainte de finalul programului.
29 august
29 august
Repetiție Demo Day
Cu câteva zile înainte de Demo Day vom organiza o „repetiție generală”. În cadrul evenimentului preliminar vei prezenta prima versiune a pitchului, iar în baza comentariilor echipei de mentori vei afla cum poți să-l îmbunătățești.
2 septembrie
2 septembrie
Final Demo Day și Start program de accelerare pentru femei
Vom organiza un eveniment offline amplu, unde vei prezenta produsul tău investitorilor, partenerilor și donatorilor. În aceeași zi vom da start primului program de accelerare pentru femei, la care vor participa finalistele din această ediție a programului de pre-accelerare, precum și participantele din primele trei ediții de program.
Hai să creștem comunitatea de femei de afaceri și să dezvoltăm împreună multe proiecte frumoase!
Echipa de implementare
Ei sunt cei care îți vor fi alături pe toată durata programului
  • Traian Chivriga
    Partener XY Partners

    Traian a fost implicat în proiecte din diverse domenii: sport, logistică, HoReCa, artă și consultanță. A lucrat în companii și proiecte precum Ignite Chișinău, UnArtOras, IHUB, Tekwill și Vintage. Expertiza sa va fi utilă startupurilor la etapa de dezvoltare a produsului, vânzări, PR și marketing.

  • Olga Melniciuc
    Partener XY Partners
    Olga este expert în finanțe, trainer și antreprenor. Ea consultă startupurile de producție cu prezență în mediul online. În trecut a lucrat în organizații de stat precum ODIMM și a fost consilier economic al Prim-ministrului R. Moldova. Olga poate ajuta startupurile să acceseze surse de finanțare.
  • Alex Lebedev
    Partener XY Partners
    Alexandru posedă o vastă experiență în domeniul media. În 2013 a lansat Diez.md care este acum una din cele mai populare portaluri media din R. Moldova. Poate ajuta startupurile să creeze relații bune cu presa, să dezvolte strategii de comunicare și procese de marketing.
  • Vadim Ciobanu
    Digital Marketing Specialist, XY Partners
    Vadim este Technical Digital Marketing Specialist focusat pe integrări și automatizarea proceselor. Fiind expert în Messenger Marketing și Chatbots a dezvoltat soluții pentru mai mult de 50 companiii din toată lumea.
  • Maria Bivol
    Business Development Manager, XY Partners
    În prezent, Maria este Business Development Manager la XY Partners. Anterior, în calitate de B2B Sales Manager într-o companie străină, a învățat să îmbine vânzările, PR-ul și comunicarea, construind o relație strânsă între afaceri.
  • Olesea Buzu
    Marketing Manager, XY Partners
    Olesea este Marketing Manager la XY Partners. În trecut, ea a fost Director Clienți la ASAP - digital team, agenție internațională de performanță digitală. Olesea are experiență în coordonarea de proiecte comerciale, sociale, management de evenimente și comunicare.
Acest program este implementat de XY Partners în colaborare cu UN Women (Entitatea Naţiunilor Unite pentru Egalitatea de Gen şi Abilitarea Femeilor) cu susținerea financiară a Suediei.