Zoe Rowyn Bridal, un brand specializat în creații vestimentare pentru mirese, a făcut parte din XY E-commerce Incubator II: Marketing Booster. Pe durata programului am planificat și implementat 3 campanii de promovare cu focus pe piața din Australia și Europa. Campaniile nu s-au limitat doar la platformele Meta, ci au inclus și publicitate Google Ads, asigurând o acoperire extinsă și o prezență consolidată în mediul online. Inițiativele au avut scopul de a prezenta colecțiile de rochii de mireasă în aceste regiuni, atrăgând atenția asupra eleganței și exclusivității designului Zoe Rowyn Bridal.

Campaniile au fost meticulos planificate pentru a ajunge la publicul țintă, adică miresele din aceste zone, subliniind calitatea superioară și stilul unic al rochiilor Zoe Rowyn Bridal. Prin utilizarea unor strategii de marketing digital adaptate fiecărei piețe, brandul a reușit să își crească notorietatea și să atragă un număr semnificativ clienți noi.

Eforturile au adus rezultate vizibile, precum creșterea vizibilității brandului și amplificarea interesului față de colecțiile Zoe Rowyn Bridal, precum o creștere substanțială a vânzărilor. Participarea în cadrul proiectului XY Ecommerce Incubator II a oferit Zoe Rowyn Bridal oportunitatea de a-și extinde aria de acoperire și de a consolida poziția pe piața internațională a ținutelor de nuntă, demonstrând eficacitatea unei abordări bine direcționate în promovarea online.
Zow Rowyn Bridal
Creșterea vânzărilor online
Obiectivul proiectului:
  • 3 campanii de marketing pe Social Media
Chișinău, Republica Moldova
Livrabile:
Regiunea:
27 aprilie - 22 decembrie 2023
Perioada de colaborare și implementare a campaniilor de promovare:
Elemente din conceptul creativ al unei companii:
Elemente din planificarea media/digitală a campaniei:
Reclamele în Social Media: