Blog

Intercom - Sistemul de operare al interacțiunilor cu clienții tăi

Intercom este o platformă modernă de comunicare cu clienții care unifică fiecare aspect din customer journey, de la conversie la interacțiune și suport. Acesta este lider detașat pe segmentul său de piață și este folosit de așa companii ca Amazon, Shopify, Facebook, IBM, Microsoft, etc.

Ce poți face cu Intercom

Intercom oferă un instrument de comunicare foarte eficient și avansat cu vizitatorii site-ului tău prin intermediului unui widget de chat, fix ca cel pe care îl vezi acum în partea dreaptă-jos a ecranului. Chatul păstrează conversațiile chiar dacă vizitatorul părăsește site-ul, acesta poate reveni oricând și continua discuția. Widgetul nu reprezintă doar un simplu chat, acesta poate conține referințe către alte pagini importante ale site-ului, FAQ și chiar poate fi automatizat cu un chatbot.
În dashboard vei găsi instrumente de analiză comode a comportamentului vizitatorilor pe site. Cu el poți crea formulare pentru colectarea feedback-ului, anunțuri, postări, bannere, push notificări campanii de email, chatboți, tururi despre produs in care să explici pas cu pas cum să fie folosită aplicația/site-ul tău, sau cataloage de articole pentru suport. Chiar și după o scurtă excursie pe paginile platformei vei recunoaște designul unic al produselor sale și cu siguranță îți vei aduce aminte o mulțime de platforme online care le folosesc.

Cine și cum poate beneficia de reducere

Dacă startup-ul tău face e-commerce sau poate este un SaaS, oferă servicii financiare, medicale, educație, etc - atunci Intercom se potrivește perfect pentru tine. Iar acum este și momentul oportun pentru că XY Partners a devenit partener oficial Intercom și toate startup-urile care lucrează cu noi pot beneficia de reduceri semnificative de 100% pentru primul an, 50% pentru al doilea și 20% pe viață.
Pentru a obține reducerea este nevoie să completezi acest formular și noi vom răspunde în maxim 2 zile.
Made on
Tilda